Gmina Iłów

Urząd Gminy

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Adres do korespondencji:
Urząd Gminy Iłów
ul. Płocka 2
96-520 Iłów

NIP 971-03-16-160 REGON 000533660

nr konta: 91 9010 0006 0000 0172 2000 0010

Adresy e-mail i numery telefonów:


Stanowisko

Telefon

E-mail
Sekretarz Gminy  
sekretarz@ilow.pl
Skarbnik Gminy 024 267-50-84 a.brzeska@ilow.pl
Sekretariat Urzędu Gminy tel.: 024 267-50-80
fax: 024 267-50-81
sekretariat@ilow.pl
Urząd Stanu Cywilnego 024 267-50-85 usc@ilow.pl
Stanowisko ds. komunikacji
i infrastruktury
024 267-50-90 tmroczkowski@ilow.pl

Stanowisko ds. zam. publ.

024 267-50-90

astanczak@ilow.pl

Stanowisko ds. rolnictwa
i środowiska

024 267-50-86

mkujawa@ilow.pl

Stanowisko ds. księgowości
budżetowej

024 267-50-89

tdragan@ilow.pl

Stanowisko ds. wymiaru
podatków

024 267-50-88

gsulik@ilow.pl

Stanowisko ds. poboru
podatków i opłat

024 267-50-88

bjazdzyk@ilow.pl

Kasa

024 267-50-94
epiecka@ilow.pl

Stanowisko ds. OC i robót
publicznych

024 267-50-87

wkudarewko@ilow.pl


GOPS

024 267-50-92
024 267-50-93

gops@ilow.pl

SPZOZ

024 277-40-51

spzoz@ilow.pl
Zespól Ekonomiczno-
Administracyjny Szkół

024 267-50-91

zeas@ilow.pl

Stanowisko ds. gospodarki
gruntami i planowania


Stanowisko ds. gospodarki odpadami oraz obsługi BOM


024 267-50-86


024 267-50-96



aglazewska@ilow.pl



m.haber@ilow.pl


 
 
Osoby sprawujące funkcje:
 
1. WÓJT GMINY:                                                                                                    
KUJAWA Roman
  • organ wykonawczy gminy – wykonuje uchwały Rady Gminy przy pomocy Urzędu Gminy;
  • kieruje bieżącymi sprawami gminy;
  • reprezentuje gminę na zewnątrz;
  • zatrudnia i jest przełożonym kierowników gminnych jednostek organizacyjnych;
  • rozpatruje skargi na działalność gminnych jednostek organizacyjnych i pracowników Urzędu;
  • jest organem administracji publicznej w zakresie kompetencji przypisanych gminie;
  • Szef Obrony Cywilnej na szczeblu gminy.

2. SEKRETARZ GMINY:                                                                           
NOWACKI Przemysław

  • koordynuje realizację zadań Urzędu Gminy;
  • nadzoruje pracę podległych pracowników;
  • nadzoruje przygotowanie projektów uchwał i decyzji administracyjnych;
  • przedkłada Wójtowi propozycje dot. realizacji zadań gminnych i usprawniania pracy urzędu;
  • współdziałanie z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego gminy
  • prowadzenie spraw z zakresu ochrony danych osobowych i informacji niejawnych
 
3. SKARBNIK GMINY:
BRZESKA Agnieszka
  • opracowuje projekt budżetu gminy;
  • wykonuje obowiązki głównego księgowego budżetu gminy;
  • nadzoruje podległe jednostki organizacyjne w zakresie gospodarki finansowe;
  • przedkłada sprawozdania i informacje z zakresu budżetu gminy;


4. KIEROWNIK URZĘDU STANU CYWILNEGO:
ROBAK Marianna

  • załatwia sprawy z zakresu stanu cywilnego;
  • prowadzi ewidencję ludności;
  • prowadzi stały rejestr wyborców
  • załatwia sprawy w zakresie wydawania dowodów osobistych;
 
5. STANOWISKO PRACY D/S KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ:
DRAGAN Teresa
  • prowadzenie ewidencji wpływów i wydatków budżetowych;
  • prowadzenie ewidencji gminnych środków trwałych i przedmiotów nietrwałych;
  • prowadzenie spraw ubezpieczenia pracowników i składników mienia gminy;

6. STANOWISKO PRACY D/S WYMIARU PODATKÓW, OPŁAT I PŁAC:       
JAŻDZYK Barbara

  • rejestr, deklaracje podatkowe, przypisy i odpisy, wymiar podatków i opłat gminnych,
  • sprawy wynagradzania i rozliczania pracowników Urzędu Gminy,
  • ulgi inwestycyjne,
  • prowadzenie kontroli deklaracji i oświadczeń podatkowych ze stanem faktycznym,
 
7. STANOWISKO D/S POBORU PODATKÓW I OPŁAT:
SULIK Gabriela
  • egzekwowanie i dochodzenie wierzytelności gminy,
  • rozliczanie podatków i opłat gminnych,
  • rozliczanie podatku VAT.
  • współpraca z Urzędami Skarbowymi i Komornikami

8. STANOWISKO D/S EW. DZIAŁALN. GOSPODARCZEJ, OBSŁUGI I KASA:
PIECKA Ewa

  • wydawanie zaświadczeń dot. nieruchomości położonych na terenie gminy,
  • wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
  • prowadzenie obsługi kasowej Urzędu.
 
9. STANOWISKO D/S ORGANIZACYJNYCH I OBSŁUGI RADY:
RÓŻYCKA Joanna
  • zapewnienie obsługi organizacyjnej oraz kancelaryjno – biurowej Rady i jej organów,
  • realizacja zadań związanych ze sprawami organizacyjnymi Urzędu Gminy,
  • prowadzenie spraw pracowniczych Urzędu i kierowników gminnych jednostek org.
  • prowadzenie spraw dotyczących poborowych i żołnierzy odbywających zasadniczą służbę wojskową,
  • prowadzenie spraw dot. zbiórek i zgromadzeń publicznych, imprez masowych oraz stowarzyszeń.

10. STANOWISKO D/S ROLNICTWA I ŚRODOWISKA:
KUJAWA Mirosława

  • realizacja zadań wynikających z przepisów w zakresie ochrony środowiska w tym dotyczących: odpadów, czystości i porządku, informacji o stanie środowiska, ocen oddziaływania na środowisko, korzystania z zasobów środowiska, łowiectwa i hydrogeologii,
  • prowadzenie spraw z zakresu rolnictwa w tym współpraca z inspekcjami i służbami związanymi z produkcją i przetwórstwem rolno – spożywczym,
  • ochrona zabytków i pomników przyrody oraz założeń i układów objętych nadzorem konserwatorskim
  • nadzór na emisją zanieczyszczeń i sprawozdawczość w tym zakresie,
 
11. STANOWISKO D/S GOSPODARKI GRUNTAMI I PLANOWANIA:
GŁAŻEWSKA Anita
  • gospodarowanie nieruchomościami stanowiącymi własność gminy,
  • podział i regulacja stanu prawnego nieruchomości,
  • zarządzanie gminnym zasobem mieszkaniowym,
  • ewidencja nieruchomości,
  • współpraca w zakresie opracowania i wdrażania wieloletnich programów inwestycyjnych i strategii rozwoju gminy,
  • współdziałanie w pozyskiwaniu środków pozabudżetowych na projekty i zadania gminne ze źródeł krajowych i UE.

12. STANOWISKO D/S KOMUNIKACJI I INFRASTRUKTURY GMINNEJ: 
MROCZKOWSKI Tomasz

  • realizacja zadań w zakresie zarządu dróg gminnych i współpraca z zarządcami dróg powiatowych i wojewódzkich,
  • realizacja zadań w zakresie zarządu sieciami i urządzeniami gospodarki wodno – ściekowej,
  • realizacja zadań w zakresie ochrony przeciwpożarowej i działań prewencyjnych,
  • realizacja zadań w zakresie utrzymania cmentarzy wojennych i miejsc pamięci narodowej,
  • prowadzenie ewidencji pojazdów podlegających podatkom od tych środków transportowych,
  • ewidencja działalności gospodarczej,
  • prowadzenie elektronicznego publikatora gminnego (BIP)
 
13. STANOWISKO D/S OBRONY CYWILNEJ I ROBÓT PUBLICZNYCH: 
KUDAREWKO Wojciech
  • realizacja zadań z zakresu obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego,
  • nadzór nad robotami publicznymi i pracami społecznie użytecznymi,
  • prowadzenie kancelarii tajnej,
  • prowadzenie gospodarki magazynowej z zakresu spraw OC i powodziowych,

14. STANOWISKO D/S ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, PROMOCJI I INFORMATYZACJI GMINY:
STAŃCZAK Arkadiusz

  • prowadzenie spraw dot. Zamówień publicznych,
  • współpraca w zakresie opracowania i wdrażania wieloletnich programów inwestycyjnych i  strategii rozwoju gminy,
  • współdziałanie w pozyskiwaniu środków pozabudżetowych na projekty i zadania gminne ze źródeł krajowych i UE.
  • prowadzenie spraw dot. Systemów i urządzeń służących do przetwarzania danych i informacji,

15. STANOWISKO D/S EWIDENCJI LUDNOŚCI
PIÓRKOWSKA Anna

  • załatwianie spraw dot. zameldowania i wymeldowania na pobyt stały i czasowy,
  • wydawanie zaświadczeń dot. osób zameldowanych na terenie gminy,
  • załatwianie wniosków o udostępnienie danych osobowych z ewidencji ludności,
  • przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego,
  • prowadzenie ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych,
  • prowadzenie spraw związanych z rejestrem wyborców,
  • prowadzenie spraw związanych z kwalifikacją wojskową.

16. STANOWISKO D/S GOSPODARKI ODPADAMI ORAZ OBSŁUGI BIURA PODAWCZEGO
HABER Monika

  • działania związane z prowadzeniem i obsługą gospodarka odpadami na terenie Gminy Iłów,
  • obsługa Biura Podawczego Urzędu Gminy Iłów,
  • działania związane z pozyskiwaniem środków pozabudżetowych,
  • przygotowywanie projektów uchwał i decyzji administracyjnych

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij