W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij
Gmina Iłów

Przerwa w składaniu wniosków o wydanie dowodu osobistego

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Warszawa, 20 lutego 2019 r.

MAZOWIECKI URZĄD WOJEWÓDZKI W WARSZAWIE

WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH

ul. Krucza 5/11,

00-548 Warszawa

WSO-L.621.2.2019

Panie, Panowie
Prezydenci Miast, Burmistrzowie Miast i Gmin
Wójtowie Gmin województwa mazowieckiego
Szanowni Państwo

Od 4 marca 2019 r. będzie możliwe składanie wniosków o wydanie dowodów osobistych wyłącznie z warstwą elektroniczną. Cały proces wdrożenia rozpocznie się 1 marca 2019 r. Z powodu konieczności przeprowadzenia niezbędnych zmian serwisowych (2 i 3 marca 2019 r.) nie będzie można załatwiać spraw urzędowych, również drogą elektroniczną.
Jednocześnie wskazuję, że od środy 27 lutego 2019 r., ze względu na prace techniczne, czasowo wyłączona zostanie możliwość elektronicznego złożenia wniosku o dowód osobisty. Powyższe związane jest z koniecznością obsłużenia wszystkich wniosków o dowód osobisty złożonych drogą elektroniczną. Wnioski online będzie można składać ponownie od 4 marca 2019 r. (te osoby dostaną już dowody z warstwą elektroniczną).
Jeśli zdjęcie będzie nieprawidłowe, organ gminy powinien wezwać wnioskodawcę do uzupełnienia wniosku (dostarczenia odpowiedniej fotografii). Obywatel dostanie wówczas wiadomość na swoją skrzynkę ePUAP i powinien uzupełnić braki najpóźniej do 1 marca 2019 r. do godz. 11.30. Po tej godzinie nie będzie możliwe zrealizowanie wniosku o wydanie dowodu osobistego bez warstwy elektronicznej.
Ponadto 1 marca 2019 r. od godz. 12.00 nastąpi przerwa techniczna. Oznacza to, że tego dnia wnioski o dowód osobisty będą przyjmowane w urzędach tylko do godz. 11.30. Od godz. 12.00 do zamknięcia urzędu nie będzie możliwości ani złożenia wniosku, ani załatwienia innych spraw dotyczących dowodu osobistego.
Mając powyższe na uwadze, proszę o rozpropagowanie niniejszej informacji w lokalach organów gmin, w których prowadzona jest obsługa wniosków o wydanie dowodów osobistych.
Z poważaniem,
Dyrektor Wydziału Spraw Obywatelskich
Kamila Jeziorska - Chojecka