Stanowiska
A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę1. WÓJT GMINY:
KRAŚNIEWSKI Jan Paweł
- organ wykonawczy gminy – wykonuje uchwały Rady Gminy przy pomocy Urzędu Gminy,
- kieruje bieżącymi sprawami gminy,
- reprezentuje gminę na zewnątrz,
- zatrudnia i jest przełożonym kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
- rozpatruje skargi na działalność gminnych jednostek organizacyjnych i pracowników Urzędu,
- jest organem administracji publicznej w zakresie kompetencji przypisanych gminie,
- Szef Obrony Cywilnej na szczeblu gminy.
2. SEKRETARZ GMINY:
MICHALSKA Katarzyna
- koordynuje realizację zadań Urzędu Gminy,
- nadzoruje pracę podległych pracowników,
- nadzoruje przygotowanie projektów uchwał i decyzji administracyjnych,
- przedkłada Wójtowi propozycje dot. realizacji zadań gminnych i usprawniania pracy urzędu,
- współdziałanie z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego gminy,
- prowadzenie spraw związanych z przeprowadzeniem wyborów i referendów.
3. SKARBNIK GMINY:
BRZESKA Agnieszka
- opracowuje projekt budżetu gminy,
- wykonuje obowiązki głównego księgowego budżetu gminy,
- nadzoruje podległe jednostki organizacyjne w zakresie gospodarki finansowe,
- przedkłada sprawozdania i informacje z zakresu budżetu gminy.
4. KIEROWNIK URZĘDU STANU CYWILNEGO:
ROBAK Marianna
- załatwianie spraw z zakresu stanu cywilnego,
- prowadzenie ewidencji ludności,
- prowadzenie stałego rejestru wyborców,
- załatwianie spraw w zakresie wydawania dowodów osobistych.
5. STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ:
ZIAREK Anna
- prowadzenie ewidencji wpływów i wydatków budżetowych,
- prowadzenie ewidencji gminnych środków trwałych i przedmiotów nietrwałych,
- prowadzenie spraw ubezpieczenia pracowników i składników mienia gminy.
6. STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ:
GRZYWACZ Angelika
- współdziałanie w prowadzeniu ewidencji wpływów i wydatków budżetowych
- współdziałanie w prowadzeniu gminnej ewidencji środków środków trwałych i przedmiotów nietrwałych
- współdziałanie w prowadzeniu rejestrów podatkowych.
7. STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKÓW, OPŁAT I PŁAC:
GASIK Sylwia
- rejestr, deklaracje podatkowe, przypisy i odpisy, wymiar podatków i opłat gminnych,
- sprawy wynagradzania i rozliczania pracowników Urzędu Gminy,
- ulgi inwestycyjne,
- prowadzenie kontroli deklaracji i oświadczeń podatkowych ze stanem faktycznym.
8. STANOWISKO DS. POBORU PODATKÓW I OPŁAT:
SIKORA Gabriela
- egzekwowanie i dochodzenie wierzytelności gminy,
- rozliczanie podatków i opłat gminnych,
- rozliczanie podatku VAT,
- współpraca z Urzędami Skarbowymi i Komornikami,
- prowadzenie ewidencji pojazdów podlegających podatkom od tych środków transportowych.
9. STANOWISKO DS. OBSŁUGI KASY I PODATKÓW:
PIECKA Ewa
- prowadzenie obsługi kasowej Urzędu,
- wydawanie zaświadczeń dot. nieruchomości położonych na terenie gminy,
- wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
- prowadzenie spraw dotyczących dodatku energetycznego i mieszkaniowego.
10. STANOWISKO DS. SEKRETARIATU I OBSŁUGI RADY:
PIECKA Daria
- zapewnienie obsługi organizacyjnej oraz kancelaryjno – biurowej Rady i jej organów,
- realizacja zadań związanych ze sprawami organizacyjnymi Urzędu Gminy,
- prowadzenie spraw dot. zbiórek i zgromadzeń publicznych, imprez masowych oraz stowarzyszeń.
11. STANOWISKO DS. ORGANIZACYJNYCH I KADR:
MAJEWSKA Iwona w zastępstwie SIMIŃSKIEJ Ewy
- realizacja zadań związanych ze sprawami organizacyjnymi Urzędu Gminy,
- prowadzenie spraw pracowniczych Urzędu i kierowników gminnych jednostek org.
- prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy,
- prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami, doskonaleniem zawodowym pracowników.
12. STANOWISKO DS. ROLNICTWA I ŚRODOWISKA:
FELCZAK Magdalena
- realizacja zadań wynikających z przepisów w zakresie ochrony środowiska w tym dotyczących: odpadów, czystości porządku, informacji o stanie środowiska, ocen
- oddziaływania na środowisko, korzystania z zasobów środowiska, łowiectwa i hydrogeologii,
- prowadzenie spraw z zakresu rolnictwa w tym współpraca z inspekcjami i służbami związanymi z produkcją i przetwórstwem rolno – spożywczym,
- ochrona zabytków i pomników przyrody oraz założeń i układów objętych nadzorem konserwatorskim
- nadzór na emisją zanieczyszczeń i sprawozdawczość w tym zakresie.
13. STANOWISKO DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO:
GŁAŻEWSKA Anita
- gospodarowanie nieruchomościami stanowiącymi własność gminy,
- podział i regulacja stanu prawnego nieruchomości,
- zarządzanie gminnym zasobem mieszkaniowym,
- ewidencja nieruchomości,
- współpraca w zakresie opracowania i wdrażania wieloletnich programów inwestycyjnych i strategii rozwoju gminy,
- prowadzi sprawy z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego gminy.
14. STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO, OBRONY CYWILNEJ, ROBÓT PUBLICZNYCH I GOSPODARKI GRUNTAMI:
KUDAREWKO Wojciech
- realizacja zadań z zakresu obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego,
- nadzór nad robotami publicznymi i pracami społecznie użytecznymi,
- prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych,
- prowadzenie gospodarki magazynowej z zakresu spraw OC i powodziowych.
15. STANOWISKO DS. TELEINFORMATYCZNYCH, BEZPIECZEŃSTWA I ADMINISTRACJI BUDYNKU URZĘDU;
JAŻDŻYK Robert
- analiza potrzeb informatycznych Urzędu
- bieżący nadzór nad funkcjonowaniem sieci komputerowej, alarmowej, sprzętu komputerowego, monitoringu i łączności telefonicznej.
- inwentaryzacja zasobów informatycznych i sprzętu komputerowego.
- współpraca w prowadzeniu Biuletynu Informacji Publicznej
- obsługa teleinformatyczna posiedzeń Rady Gminy
- prowadzenie spraw w zakresie administrowania nieruchomością będąca siedzibą Urzędu, w której realizowane są zadania własne i zlecone.
16. STANOWISKO DS. EWIDENCJI LUDNOŚCI
PIÓRKOWSKA Anna
- prowadzenie rejestru mieszkańców i rejestru zamieszkania cudzoziemców,
- przyjmowanie zgłoszeń dot. zameldowania i wymeldowania na pobyt stały i czasowy,
- wydawanie zaświadczeń o zameldowaniu na terenie gminy,
- realizowanie wniosków o udostępnienie danych osobowych z rejestru mieszkańców, rejestru zamieszkania cudzoziemców oraz rejestru dowodów osobistych,
- przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego oraz zgłoszeń utraty dowodu osobistego,
- wydawanie dowodów osobistych,
- prowadzenie ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych,
- prowadzenie spraw związanych z rejestrem wyborców,
- prowadzenie spraw związanych z kwalifikacją wojskową.
17. STANOWISKO DS. GOSPODARKI ODPADAMI ORAZ OBSŁUGI BIURA PODAWCZEGO
- działania związane z przeprowadzeniem i obsługą gospodarki odpadami na terenie Gminy Iłów,
- obsługa Biura Podawczego urzędu Gminy Iłów,
- działania związane z pozyskiwaniem środków pozabudżetowych,
- przygotowywanie projektów uchwał i decyzji administracyjnych.