Informacja w sprawie realizacji uprawnienia wynikającego z ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się
A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkęOd 1 kwietnia weszła w życie ustawa o języku migowym i innych środkach komunikowania się, która daje prawo osobom niesłyszącym i głuchoniemym do skorzystania z usług tłumacza języka migowego przy załatwianiu spraw w urzędzie. W związku z powyższym osoba uprawniona, która zamierza skorzystać z powyższych usług zobowiązana jest zgłosić ten fakt w sekretariacie Urzędu Gminy Iłów, ul. Płocka 2, w terminie co najmniej na 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych.
Zgłoszenie powinno być dokonane w jednej z następujących form:
Zgłoszenie powinno być dokonane w jednej z następujących form:
- e-mail na adres: sekretariat@ilow.pl
- fax na nr 24 267 50 81
- telefonicznie na nr 24 267 50 80
- pocztą na adres: Urząd Gminy Iłów, ul. Płocka 2 96-520 Iłów