W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij
Gmina Iłów

Wyrobienie dowodu bez wychodzenia z domu

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Usługa „Mobilny Urzędnik”
Nie możesz przyjść do urzędu?
Urzędnik przyjdzie do Ciebie!
Osoby starsze i niepełnosprawne mogą wyrobić dowód osobisty bez wychodzenia z domu.

Usługa skierowana jest do osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności, mających ograniczenia w poruszaniu się w stopniu uniemożliwiającym samodzielną wizytę w siedzibie urzędu lub będących w wieku 65+, a także do osób nieposiadających orzeczenia o niepełnosprawności, którym ograniczenia w poruszaniu się uniemożliwiają samodzielną wizytę.

Zgłoszenia może dokonać osoba zainteresowana usługą lub jej upoważniony pełnomocnik:

  • telefonicznie pod numerem: 46 862 22 35,
  • wysyłając zgłoszenie na adres e–mail: mobilnyurzednik@sochaczew.pl,
  • wypełniając formularz i zostawiając go w biurze podawczym, od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-15.00, na parterze w urzędzie miejskim przy ul. 1 Maja 16.


W zgłoszeniu należy podać:
•    imię i nazwisko Klienta,
•    rodzaj sprawy,
•    adres realizacji usługi,
•    numer telefonu do kontaktu.

Zgłoszenia będą realizowane w kolejności ich przyjęcia. W ciągu trzech dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia koordynator skontaktuje się z klientem, by potwierdzić wizytę, ustalić jej termin, przekazać imię, nazwisko i numer identyfikacyjny osoby, która zapuka do drzwi.