W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij
Gmina Iłów

Sporządzanie aktu zgonu

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

WYMAGANE DOKUMENTY:


1. Karta zgonu wystawiona przez lekarza oraz dowód osobisty osoby zmarłej.

2. Osoba zgłaszająca zgon winna posiadać aktualny dowód osobisty lub paszport - do wglądu. Zgon należy zgłosić najpóźniej w ciągu 3 dni od dnia zgonu.

 

OPŁATY:


Sporządzenie aktu zgonu jest wolne od opłat

 

FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY: 


Po sporządzeniu aktu zgonu wydawany jest jeden odpis skrócony aktu zgonu. Każdy następny jest płatny /zwolnienia zgodnie z ustawą o opłacie skarbowej/

 

TERMIN ZAŁATWIENIA:


Akt zgonu sporządzany jest niezwłocznie.