W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij
Gmina Iłów

PRACA NA ZASTĘPSTWO – STANOWISKO DS. ORGANIZACYJNYCH I KADR

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę
Ogłoszenie - praca na zastępstwo

PRACA NA ZASTĘPSTWO – STANOWISKO DS. ORGANIZACYJNYCH I KADR

Na podstawie art. 16 ust. 1 zdanie drugie ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530 t.j.) w związku z nieobecnością usprawiedliwioną podinspektora ds. organizacyjnych i kadr w Urzędzie Gminy Iłów zachodzi konieczność zatrudnienia pracownika na zastępstwo.

Osoby zainteresowane podjęciem pracy na czas zastępstwa pracownika  proszone są o składanie swoich aplikacji do Urzędu Gminy Iłów (sekretariat, pok. nr 15) w terminie do 31 marca 2022 r. do godz. 14.00.

W ramach informacji przedstawiamy opis stanowiska pracy i zakres wykonywanych zadań:

Nazwa i adres jednostki (miejsca wykonywania pracy):
Urząd Gminy Iłów, ul. Płocka 2, 96-520 Iłów

Określenie stanowiska pracy:
Stanowisko ds. organizacyjnych i kadr w Urzędzie Gminy Iłów

Forma zatrudnienia:
Umowa o pracę na czas zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności, planowany termin zatrudnienia: kwiecień 2022

Wymiar czasu pracy:
Pełny etat; istnieje możliwość podjęcia pracy w niepełnym wymiarze etatu.
Okres wypowiedzenia umowy o pracę na czas zastępstwa: zgodnie z art. 36 § 1 Kodeksu Pracy.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

 Wymaganie niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- co najmniej 5 letni staż pracy,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- umiejętność obsługi komputera (programy word, excel).

 1.  Zakres zadań wykonywanych na stanowisku kadrowym:

1) prowadzenie spraw osobowych i akt pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych Gminy w oparciu o aktualnie obowiązujące przepisy;
2) prowadzenie ewidencji pracowników, stworzenie i bieżąca aktualizacja bazy danych kadrowych pracowników i osób współpracujących na podstawie umów cywilnoprawnych;
3) prowadzenie rejestru umów wynikających ze stosunku pracy;
4) prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, ustalaniem wynagrodzeń, udzielaniem urlopów, przyznawaniem innych świadczeń pracowniczych;
5) sporządzanie i ewidencja dokumentów pracowniczych związanych z nawiązaniem, przebiegiem i zakończeniem stosunku pracy: umów o pracę, świadectw pracy, wypowiedzeń umów, warunków pracy i płacy, informacji o warunkach zatrudnienia i wynagrodzenia;
6) prowadzenie dokumentacji dotyczącej zatrudnienia osób na podstawie umów cywilnoprawnych,
7) przygotowywanie i przeprowadzanie procedur dotyczących naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie, udział w organizowaniu konkursów na stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, prowadzenie spraw związanych z rekrutacją pracowników;
8) organizowanie przebiegu służby przygotowawczej oraz prowadzenie spraw związanych ze służbą przygotowawczą pracowników samorządowych;
9) prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem nagród, wyróżnień, odznaczeń;
10) prowadzenie dokumentacji oraz nadzór nad dyscypliną pracy (ewidencja czasu pracy uwzględniająca urlopy okolicznościowe, bezpłatne, wychowawcze, macierzyńskie, zwolnienia lekarskie, praca w godzinach nadliczbowych, praca zdalna, ewidencja wyjść pracowniczych);
11) prowadzenie spraw urlopowych pracowników, opracowywanie planów urlopów;
12) wykonywanie czynności wynikających z obowiązków pracodawcy w zakresie ochrony zdrowia pracownika (kierowanie pracowników na badania profilaktyczne okresowe, kontrolne);
13) opracowywanie przy udziale kadry kierowniczej Urzędu oraz wyznaczonych pracowników zakresów obowiązków - opisu stanowisk oraz systemu ocen, jako narzędzia służącego komunikacji i motywacji kadry Urzędu, opracowywanie projektów oraz aktualizacja zakresów czynności na stanowiskach pracy;
14) wydawanie zaświadczeń i poświadczeń, przygotowywanie dokumentacji w sprawach rodzinnych, rentowych i emerytalnych zgodnie z ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych, prowadzenie spraw dotyczących wniosków emerytalno-rentowych;
15) współpraca przy obsłudze Pracowniczych Planów Kapitałowych, w tym przygotowanie informacji o PPK dla pracowników, nadzór nad aktualizacją zgłoszeń i rezygnacji z PPK;
16) sporządzanie sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu zatrudnienia w urzędzie, sporządzanie raportów i zestawień kadrowych; sporządzanie analiz i sprawozdań na potrzeby GUS, pracodawcy i innych instytucji;
17) przechowywanie oraz archiwizacja dokumentacji i danych kadrowych w formach bezpiecznych, zapewniających pełną poufność oraz zgodność z wymogami prawa;
18) prowadzenie archiwum akt osobowych byłych pracowników – wystawianie świadectw pracy;
19) prowadzenie spraw z zakresu działalności socjalnej prowadzonej na rzecz pracowników, emerytów i rencistów Urzędu oraz ich rodzin, w tym udział w pracach nad projektem Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń, przyjmowanie wniosków, przygotowywanie umów, przyjmowanie wniosków oraz sporządzanie wykazów osób uprawnionych do korzystania ze świadczeń;
20) prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem i doskonaleniem zawodowym pracowników Urzędu, zapewnienie właściwej realizacji przepisów dotyczących doskonalenia zawodowego pracowników;
21) prowadzenie rejestru szkoleń;
22) aktualizacja regulaminów i procedur z zakresu prawa pracy, informowanie pracodawcy o zmianach przepisów prawa pracy;
23) prowadzenie i załatwianie innych spraw pracowniczych wynikających z ustawy o pracownikach samorządowych oraz Kodeksu Pracy.

2. W zakresie organizacji Urzędu:

1) prowadzenie centralnego rejestru zarządzeń Wójta, zapewnienie ich właściwego wewnętrznego obiegu w Urzędzie oraz udostępnienia ich treści w BIP;
2) sporządzanie oraz prowadzenie ewidencji wydawanych upoważnień i pełnomocnictw;
3) prowadzenie zbiorczej ewidencji skarg i wniosków wpływających do Urzędu, przekazywanie ich do załatwienia wg właściwości, koordynowanie ich załatwienia; opracowywanie analiz i sprawozdań dotyczących skarg, wniosków;
4) prowadzenie rejestru petycji;
5) prowadzenie rejestru instytucji kultury, dla których Gmina jest organizatorem;
6) prowadzenie obsługi organizacyjnej spraw związanych ze składaniem oświadczeń majątkowych przez pracowników Urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, w tym przyjmowanie i przechowywanie, przekazywanie wójtowi oraz urzędowi skarbowemu, udostępnianie informacji publicznej;
7) zapewnienie realizacji zadań w zakresie oświadczeń o działalności gospodarczej składanych przez osoby zobowiązane przepisami prawa;
8) nadzór nad terminami ważności i planowanie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy i ochrony przeciwpożarowej; organizowanie i prowadzenie spraw w zakresie bhp;
9) współdziałanie z Powiatowym Urzędem Pracy oraz prowadzenie spraw w zakresie: robót publicznych, prac interwencyjnych, zatrudnienia w ramach umów absolwenckich, stażów dla absolwentów itp.
10) prowadzenie spraw związanych z nieodpłatnym zatrudnianiem skazanych w jednostkach wyznaczonych do wykonywania kary pozbawienia wolności i ograniczenia wolności;
11) prowadzenie spraw dotyczących organizowania praktyk dla uczniów szkół średnich i wyższych,
12) prowadzenie ewidencji delegacji służbowych; wystawianie pracownikom poleceń wyjazdu służbowego;
13) prowadzenie spraw dotyczących używania samochodów prywatnych do celów służbowych;
14) wdrażanie i doskonalenie we współpracy z kadrą kierowniczą Urzędu oraz wyznaczonymi pracownikami systemu kontroli zarządczej, w tym zarządzania ryzykiem;
15) organizowanie we współpracy z kadrą kierowniczą Urzędu i nadzór nad przeprowadzaniem oceny okresowej pracowników samorządowych Urzędu;
16) koordynacja zadań związanych z dostępem do informacji publicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie rejestru spraw, przekazywanie spraw do załatwienia właściwym merytorycznie komórkom organizacyjnym, przygotowywanie projektów informacji publicznej udostępnianej na wniosek;
17) koordynacja podawania do publicznej wiadomości ogłoszeń, informacji i zawiadomień od uprawnionych organów, instytucji publicznych i podmiotów, prowadzenia urzędowego rejestru ogłoszeń oraz potwierdzania terminów publikacji stronom i podmiotom uprawnionym;
18) współpraca przy prowadzeniu Biuletynu Informacji Publicznej, aktualizacja BIP;
19) współpraca z Sekretarzem Gminy w zakresie opracowywania projektu regulaminu organizacyjnego oraz projektów jego zmian;
20) prowadzenie spraw z zakresu organizacji wyborów do Sejmu i Senatu RP, wyborów do Parlamentu Europejskiego, wyborów samorządowych oraz wyborów na Prezydenta RP, w tym wynikających z ustawy kodeksu wyborczego oraz aktów wykonawczych do tej ustawy.
21) udział w pracach związanych z organizowaniem i przeprowadzaniem na terenie Gminy referendów zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Wymagane dokumenty:

-list motywacyjny, CV zawierające oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru o którym mowa w art. 7 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- kwestionariusz osobowy wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie świadectw pracy (jeżeli posiada) poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
- kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać
- w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu,
- dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Dodatkowe informacje:

Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 24 267 50 80.

Zapraszamy do składania dokumentów aplikacyjnych.