W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij
Gmina Iłów

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Załącznik nr 1
do Zarządzenia nr 77/2021
Wójta Gminy Iłów
z dnia 15 listopada 2021 r.
 

 

 

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 

 

Wójt Gminy Iłów
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów
na wolne stanowisko urzędnicze
 
podinspektor ds. rolnictwa i środowiska
 
w  Urzędzie Gminy Iłów
 
 
  I.        Nazwa i adres jednostki            Urząd Gminy Iłów ul. Płocka 2 

  II.      Nazwa stanowiska pracy          podinspektor ds. rolnictwa i środowiska

  III. Wymagania:

   1.     Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. wykształcenie wyższe  w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce, preferowane ochrona środowiska, rolnictwa lub pokrewne;
  3. znajomość przepisów związanych z wykonywanymi zadaniami, zwłaszcza ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy prawo ochrony środowiska, ustawa o ochronie przyrody, ustawa o lasach,  kodeksu postępowania administracyjnego,  ustawa o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie;
  4. biegła znajomość obsługi sprzętu komputerowego;
  5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  6. stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku;
  7. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. nieposzlakowana opinia.

  2.       Wymagania dodatkowe:

  1. predyspozycje osobowościowe: samodzielność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, zdyscyplinowanie, komunikatywność, dokładność, rzetelność;
  2. sprawność w organizowaniu swojego stanowiska pracy;
  3. mile widziane doświadczenie w  pracy w administracji samorządowej dot. środowiska i rolnictwa;
  4. umiejętność wyciągania wniosków, stosowania przepisów prawa;
  5. inicjatywa i szybkość w podejmowaniu decyzji;
  6. odporność na stres.

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

Do zadań podinspektora ds. rolnictwa i środowiska należy w szczególności:

1. Realizacja zadań w zakresie przepisów o ochronie środowiska

1)      Realizacja zadań wynikających z ochrony przyrody, ochrony środowiska, ochrony gruntów rolnych i leśnych, prawa wodnego i przepisów o odpadach;

2)      Załatwianie spraw w zakresie gminnego funduszu ochrony środowiska;

3)      Załatwianie spraw w zakresie zarządzania środowiskiem Gminy, zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju;

4)      Wykonywanie zadań w zakresie przepisów o ochronie zwierząt, ochrony przed bezdomnymi zwierzętami i schronisk dla zwierząt;

5)      Współpraca ze służbami weterynaryjnymi i innymi jednostkami w sprawie rolnictwa, przyrody i środowiska;

6)      Koordynowanie spraw związanych z odbiorem padłych zwierząt;

7)      Wykonywanie zadań związanych z zapobieganiem chorobom zakaźnym zwierząt;

8)      Realizacja zadań wynikających z prawa łowieckiego;

9)      Współpraca z organizacjami zajmującymi się łowiectwem i ochroną zwierzyny;

10)  Prowadzenie spraw związanych z prowadzeniem prac geologicznych i hydrologicznych;

11)  Kontrola opiniowania projektów zieleni i prac geologicznych;

12)  Prowadzenie spraw w zakresie przeciwdziałania degradacji gruntów i erozji gleb;

13)  Wykonywanie zadań związanych z ochroną roślin;

14)  Kontrola w zakresie upraw maku;

15)  Realizowanie zadań w zakresie wniosków o wycinkę drzew;

16)  Współpraca w zakresie spisów rolnych i realizacji innych zadań w tym zakresie;

17)  Współpraca w zakresie realizacji przedsięwzięć i inwestycji finansowanych ze środków ochrony środowiska;

18)  Realizacja zadań w zakresie ochrony zabytków;

19)  Współpraca z konserwatorem przyrody i ochrony zabytków przyrody;

20)  Czynności kontrolne przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska;

21)  Prowadzenie spraw w zakresie ochrony powietrza, wody, gleby oraz ograniczeń hałasu na terenie Gminy;

22)  Poświadczanie okresów pracy w rolnictwie na podstawie zeznań świadków;

23)  Przygotowywanie szkoleń dla rolników;

24)  Przekazywanie informacji rolnikom dotyczących Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich;

25)  Współpraca z Mazowieckim Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego;

26)  Realizacja zadań z zakresu programów związanych z jakością powietrza „Czyste powietrze”, „Stop Smog”.

2. Realizacja zadań w zakresie utrzymania porządku i czystości na terenie Gminy:

1)      Monitorowanie i zgłaszanie niezbędnych rozwiązań w zakresie utrzymania porządku i czystości na terenie Gminy;

2)      Prowadzenie postępowań administracyjnych wynikających z przepisów o ochronie środowiska i ustawy o odpadach;

3)      Prowadzenie przedsięwzięć mających na celu usuwanie azbestu;

4)      Współpraca ze stanowiskiem gospodarowania odpadami.

     3.Realizacja zadań z zakresu prawa wodnego i ochrony przed powodzią:

1)      Współdziałanie z instytucjami właściwymi w sprawach gospodarki wodnej;

2)      Współpraca ze spółkami wodnymi;

3)      Podejmowanie działań mających na celu zapobieganie skutkom powodzi i szacowanie strat celem pozyskania środków na likwidację szkód;

4)      Prowadzenie spraw związanych z melioracją i działalnością spółek wodnych.



V. Warunki pracy na danym stanowisku:

  1. czas pracy– pełny wymiar;
  2. kontakt z interesantami;
  3. praca o charakterze administracyjno – biurowym;
  4. praca z obsługą sprzętu biurowego w szczególności komputer, drukarka, kserokopiarka, faks, telefon;
  5. nie występują uciążliwe i szkodliwe warunki pracy.

 VI.   Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Iłów w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

 VII.    Wymagane dokumenty:

  1.       list motywacyjny;
  2. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;
  3. oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie*;
  4. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych*;
  5. oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*;
  6. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym pracę na ww. stanowisku*;
  7. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o  naborze na wolne stanowisko urzędnicze;
  8. kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia;
  9. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie o pracownikach samorządowych;
  10. inne dokumenty, jeżeli obowiązek ich przedłożenia wynika z odrębnych przepisów;
  11. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach  składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji*.
 

Oświadczenia, powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata.

Kserokopie dokumentów kandydat poświadcza za zgodność z oryginałem opatrując je własnoręcznym podpisem i datą.



  1. VIII.  Sposób, termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania i numeru telefonu kontaktowego z dopiskiem: „Dotyczy naboru podinspektor ds. rolnictwa i środowiska w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25.11.2021 r. do godz. 11.00 w sekretariacie Urzędu Gminy Iłów pok. 15 lub przesłać na adres Urząd Gminy Iłów, ul. Płocka 2, 96-520 Iłów.

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy Iłów po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

 

Dodatkowe informacje:

 

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Wójta Gminy Iłów, na podstawie Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy w Iłowie wprowadzonego Zarządzeniem Nr 23 Wójta Gminy Iłów z dnia 9 kwietnia 2019 r. (Regulamin naboru dostępny jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Iłów).

Z kandydatami spełniającymi wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna w zakresie wskazanym w ogłoszeniu. O jej terminie kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.

Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy Iłów pok. 15 oraz telefonicznie pod nr telefonu 24 267 50 80.


Informacja o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Iłów oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Iłów.




* według załączonego wzoru





                                                                                           /-/ Wójt Gminy Iłów
                                                                                             Jan Paweł Kraśniewski
                                                                                                          

          Do pobrania: