OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę
II. Nazwa stanowiska pracy podinspektor ds. rolnictwa i środowiska
III. Wymagania:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce, preferowane ochrona środowiska, rolnictwa lub pokrewne;
- znajomość przepisów związanych z wykonywanymi zadaniami, zwłaszcza ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy prawo ochrony środowiska, ustawa o ochronie przyrody, ustawa o lasach, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawa o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie;
- biegła znajomość obsługi sprzętu komputerowego;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
- predyspozycje osobowościowe: samodzielność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, zdyscyplinowanie, komunikatywność, dokładność, rzetelność;
- sprawność w organizowaniu swojego stanowiska pracy;
- mile widziane doświadczenie w pracy w administracji samorządowej dot. środowiska i rolnictwa;
- umiejętność wyciągania wniosków, stosowania przepisów prawa;
- inicjatywa i szybkość w podejmowaniu decyzji;
- odporność na stres.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Do zadań podinspektora ds. rolnictwa i środowiska należy w szczególności:
1. Realizacja zadań w zakresie przepisów o ochronie środowiska
1) Realizacja zadań wynikających z ochrony przyrody, ochrony środowiska, ochrony gruntów rolnych i leśnych, prawa wodnego i przepisów o odpadach;
2) Załatwianie spraw w zakresie gminnego funduszu ochrony środowiska;
3) Załatwianie spraw w zakresie zarządzania środowiskiem Gminy, zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju;
4) Wykonywanie zadań w zakresie przepisów o ochronie zwierząt, ochrony przed bezdomnymi zwierzętami i schronisk dla zwierząt;
5) Współpraca ze służbami weterynaryjnymi i innymi jednostkami w sprawie rolnictwa, przyrody i środowiska;
6) Koordynowanie spraw związanych z odbiorem padłych zwierząt;
7) Wykonywanie zadań związanych z zapobieganiem chorobom zakaźnym zwierząt;
8) Realizacja zadań wynikających z prawa łowieckiego;
9) Współpraca z organizacjami zajmującymi się łowiectwem i ochroną zwierzyny;
10) Prowadzenie spraw związanych z prowadzeniem prac geologicznych i hydrologicznych;
11) Kontrola opiniowania projektów zieleni i prac geologicznych;
12) Prowadzenie spraw w zakresie przeciwdziałania degradacji gruntów i erozji gleb;
13) Wykonywanie zadań związanych z ochroną roślin;
14) Kontrola w zakresie upraw maku;
15) Realizowanie zadań w zakresie wniosków o wycinkę drzew;
16) Współpraca w zakresie spisów rolnych i realizacji innych zadań w tym zakresie;
17) Współpraca w zakresie realizacji przedsięwzięć i inwestycji finansowanych ze środków ochrony środowiska;
18) Realizacja zadań w zakresie ochrony zabytków;
19) Współpraca z konserwatorem przyrody i ochrony zabytków przyrody;
20) Czynności kontrolne przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska;
21) Prowadzenie spraw w zakresie ochrony powietrza, wody, gleby oraz ograniczeń hałasu na terenie Gminy;
22) Poświadczanie okresów pracy w rolnictwie na podstawie zeznań świadków;
23) Przygotowywanie szkoleń dla rolników;
24) Przekazywanie informacji rolnikom dotyczących Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich;
25) Współpraca z Mazowieckim Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego;
26) Realizacja zadań z zakresu programów związanych z jakością powietrza „Czyste powietrze”, „Stop Smog”.
2. Realizacja zadań w zakresie utrzymania porządku i czystości na terenie Gminy:
1) Monitorowanie i zgłaszanie niezbędnych rozwiązań w zakresie utrzymania porządku i czystości na terenie Gminy;
2) Prowadzenie postępowań administracyjnych wynikających z przepisów o ochronie środowiska i ustawy o odpadach;
3) Prowadzenie przedsięwzięć mających na celu usuwanie azbestu;
4) Współpraca ze stanowiskiem gospodarowania odpadami.
3.Realizacja zadań z zakresu prawa wodnego i ochrony przed powodzią:
1) Współdziałanie z instytucjami właściwymi w sprawach gospodarki wodnej;
2) Współpraca ze spółkami wodnymi;
3) Podejmowanie działań mających na celu zapobieganie skutkom powodzi i szacowanie strat celem pozyskania środków na likwidację szkód;
4) Prowadzenie spraw związanych z melioracją i działalnością spółek wodnych.
V. Warunki pracy na danym stanowisku:
- czas pracy– pełny wymiar;
- kontakt z interesantami;
- praca o charakterze administracyjno – biurowym;
- praca z obsługą sprzętu biurowego w szczególności komputer, drukarka, kserokopiarka, faks, telefon;
- nie występują uciążliwe i szkodliwe warunki pracy.
VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Iłów w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
VII. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie*;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych*;
- oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*;
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym pracę na ww. stanowisku*;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze;
- kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia;
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie o pracownikach samorządowych;
- inne dokumenty, jeżeli obowiązek ich przedłożenia wynika z odrębnych przepisów;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji*.
Oświadczenia, powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata.
Kserokopie dokumentów kandydat poświadcza za zgodność z oryginałem opatrując je własnoręcznym podpisem i datą.
- VIII. Sposób, termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania i numeru telefonu kontaktowego z dopiskiem: „Dotyczy naboru podinspektor ds. rolnictwa i środowiska w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25.11.2021 r. do godz. 11.00 w sekretariacie Urzędu Gminy Iłów pok. 15 lub przesłać na adres Urząd Gminy Iłów, ul. Płocka 2, 96-520 Iłów.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy Iłów po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje:
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Wójta Gminy Iłów, na podstawie Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy w Iłowie wprowadzonego Zarządzeniem Nr 23 Wójta Gminy Iłów z dnia 9 kwietnia 2019 r. (Regulamin naboru dostępny jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Iłów).
Z kandydatami spełniającymi wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna w zakresie wskazanym w ogłoszeniu. O jej terminie kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy Iłów pok. 15 oraz telefonicznie pod nr telefonu 24 267 50 80.
Informacja o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Iłów oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Iłów.
* według załączonego wzoru
Do pobrania: